مطالب مرتبط:
نماز جمعه موجب ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی مردم می شود
نماز جمعه ای که در آن حرف سیاسی زده نشود، نماز جمعه نیست
نماز جمعه به قرارگاه فرهنگی و بصیرتی تبدیل شود
نماز جمعه در 25 پایگاه استان بوشهر اقامه می شود
دیدار نماینده ولی فقیه با پیشکسوت ستاد نماز جمعه بیرجند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 12:152024-07-25سياسي

نماز جمعه مکان عبادی سیاسی مردم است 


امام جمعه شهرستان نقده با اشاره به اینکه نماز جمعه مکان عبادی سیاسی مردم است افزود:نماز جمعه یکی از شیونات اسلامی است که بعد از ظهور امام زمان عج به یک واجب شرعی تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،حجت الاسلام فصیح نیا نماز جمعه را لسان گویای مردم دانست و تصریح کرد: این آیین عبادی سیاسی برای مردم بوده و من خود را از مردم می دانم و باید در خصوص مطالبه گری بصورت فرا جناحی عمل کنیم ما در این جایگاه دو وظیفه خاصی داریم، ارتباط با مسئولین و مردم که با رعایت شاخصه های ولایت فقیه باید پیگیر امورات عامه شویم و باید جایگاه امامان جمعه تقویت شود و این جایگاه با حضور مردم در این امر معنوی تقویت خواهد شد.

  نماینده ولی فقیه در شهرستان نقده با اشاره به وضعیت مصلای امام علی ع ادامه داد:مصلی در شهرستان یکی از مطالبات مردمی است که زمان تحویل یک میلیارد و 830 میلیون تومان بدهی داشت و با نامه نگاری و پیگیری توانستیم با جذب اعتبارات بدهی را تسویه کنیم و تاکنون نیز دو میلیارد 270 میلیون تومان جذب نمودیم و پیش بینی ما اینه که طی یک ماه آینده ساخت سقف آن مجدداشروع شود.

در ضمن یک زمین کشاورزی به مساحت یک هکتار و نیم در روستای چیانه توسط یک روستاوند وقف مصلی شده که اجاره های آن هزینه مصلی می شود.


برچسب ها: نماز جمعه - مردم - جمعه - شهرستان نقده - شهرستان - نماز - امام
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه مکان عبادی سیاسی مردم است 

نماز جمعه مکان عبادی سیاسی مردم است